Jedyne na rynku rozwiązanie w modelu SaaS, które umożliwia zautomatyzowaną komunikację z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym.
BrokerUFG umożliwia zakup polisy ubezpieczeniowej tylko na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu i numeru pesel.
Klient dzięki kanałowi sprzedaży online przechodzi samodzielnie przez proces taryfikacji. Potrzebne dane są automatycznie uzupełniane przez narzędzie, które komunikuje się m.in. z bazami UFG i CEPiK.
BrokerUFG gwarantuje zgodność z wymogami prawnymi i UFG w zakresie raportowania i wymiany danych.
Rozwiązanie zapewnia przesyłanie danych o polisie zgodnie z kryteriami określonymi przez ustawę o ubezpieczeniach. Automatycznie porównuje i weryfikuje liczbę polis, które zostały zaraportowane przez zakład i wystawione przez ubezpieczyciela.
BrokerUFG pełni rolę scentralizowanego repozytorium danych, które obsługuje raportowanie i kooperację z UFG.
Rozwiązanie porządkuje dane rozproszone w archiwalnych systemach, obniża złożoność infrastruktury IT i koszty jej utrzymania. Posiada przejrzysty model integracji przez co skraca czas pełnego wdrożenia narzędzia do infrastruktury firmy.
Nagrodę przyznała redakcja Fintek.pl oraz Rada Programowa, składająca się z ponad 30 ekspertów branży fintech.
Dyrektor Działu Usług i Produktów Ubezpieczeniowych
Dostosuj wdrożenie systemu BrokerUFG do Twoich potrzeb
Wszystkie firmy ubezpieczeniowe oferujące ubezpieczenia komunikacyjne na polskim rynku są zobowiązane do wymiany danych z UFG. BrokerUFG jest więc dedykowany wszystkim firmom, które chcą podnieść jakość świadczonych usług poprzez automatyzację oraz zwiększyć rentowność swojego biznesu.
Narzędzie sprawdzi się też w przypadku firm zagranicznych, które planują ekspansję usług na rynek polski. BrokerUFG zapewni firmom pełną zgodność z wymogami prawnymi.
Wszystko zależy od potrzeb i stanu technicznego firmy. BrokerUFG usprawnia nie tylko przepływ danych między zakładem ubezpieczeń a Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym, ale także ułatwia sprzedaż polis. Podczas konsultacji z naszym ekspertem ustalane są potrzeby oraz cele wdrożenia narzędzia.
Nasz model wyceny składa się z dwóch czynników: opłaty ryczałtowej za moduł funkcjonalny oraz opłaty liczonej na podstawie wygenerowanego ruchu (liczba rekordów przesłanych do UFG i pobranych z UFG).
W zależności od wymagań klienta dostarczamy usługę w dwóch planach Standard i Premium z różnymi poziomami SLA.
Z dniem 8 kwietnia 2022r. zespół pracujący nad rozwiązaniami informatycznymi dla sektora ubezpieczeń Makeitright sp. z o.o. (Insurance) został nabyty w ramach zorganizowanej części przedsiębiorstwa przez ProService Finteco sp. z o.o.
Celem powyższej operacji wewnątrzgrupowej było uproszczenie struktury właścicielskiej, ale także zwiększenie efektywności prowadzonych przez spółki działalności.
Wierzymy, że synergia, doświadczenia w branży IT oraz wysokie kompetencje specjalistów obu spółek pomogą nam budować pozycję lidera w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań dla sektora ubezpieczeniowego.
Warszawa
ul. Wołoska 5
02-675
Gdańsk
ul. Karola Szymanowskiego 61
80-280
Telefon: +48 508 134 614
E-mail: kontakt@makeitright.pl